Hämska natt1

Godmårgon!
fyfan, jag har haft en hälvettes natt...! vaknade av att jag hade typ ont.. och sen gick jag ner och skulle dricka, och så kände jag hur hela värden snurrade och att jag typ skulle svima, och sen svartnade de för ögonen fast jag va fort vakern så jag typ sprang till soffan och la mej där. Men eftersom jag inte såg något så sprang jag in i en vägg, aj! men de gick bra. Sen typ slutade de snurra, men då burjade jag må skit illa och de kändes värkligen som att jag skulle spy, och så fick jag typ frossa! så jag gick ut å la mej u ute soffan och typ andades friskk luft!
Sjönt vare iaf, sen gick jag up å la mej och de gick över!

Nu mår jag helt okej, väldigt tröt och lite slap.. förstår ni? jag årkar värkligen itne orientera idag. men eftersom de är en del av betyget i idrott så måste jag!

Nä, nu ska jag sminka mej å äta frulle !

Ha en underbar dag !
PUSSPÅRUMPAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!