Fina Nina!

Jag har just varit med min fina Nina :) hon är sååå söt och jag måste bara säja att jag älskar henne massor! jag har typ blivit en bättre pärson sen vi blev så bra kompisar.. liksom lungnare och inte lika överdriven.. asså de är klart att jag altid kommer va mit gamla galna jag! men så himla sjönt, jag känner mej såå mycket bekvämare med mej själv sen hon kom till mit liv!

Aa ivarjefall gjorde vi inte så mycket, vi låg på golvet och mysade och drack cola och skrattade åt skolkatalågen typ.. :) mysmys! sen va lilla älsklingen tvungen å gå till stallet och rida..

Hon fyller fresten år på lördag, så dont forget !

okej, men jag är tröt så jag ska vila lite nu... 
PUSSPÅER! 



vet inte varför jag älskar denna bilder, men erkän hon är sööt? :)
maj bjutifull görl!


Kommentarer
nina skrev 2009-09-23 @ 22:12:52

Asså erica jag älskar dig sååå mycket! Du är så himla söt, du gör mig till en bättre person och jag skulle inte klara mig utan dig! Älskar dig jättemycket, puss <3
sofia skrev 2009-09-24 @ 20:27:23

jättefin bild <3

URL: http://bblommans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!