film..

Heej gullrumpor!
Siter nu å kolar på "kommisarien och havet, i denna stilla nat". har ni sät den? Asså den är typ den sämsta film jag nååågonsin sätt! Sämst skådespelare, asså SÄÄÄMST, och typ så jäkla okänslosamt och allt..

en sen va tex när dom skulle säja till en mamma att hennes doter är död, så ba står poliserna i deras hus och ba:

Poliserna- fru janson... (tror jag hon hätte..)
Fru janson - jaa...
Poliserna - vi måsgte tyvär medela en tråkig nyhet, din doter är död.
fru janson - nej? de kan inte v sant? va det en ridningsolycka?

asså gud ! förstår ni? så jävla sämst, jag blir arg på sånna filmer, så åååh!

Nu måste jag gå, hörs sen sötingar !
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!