VARNING! långt inläg..

Heej,
kom pöå nu att jag inte skrivit på ett tag..!
Igår hade jag ju fått en smäl i huvet, häregud va dåsig jag va! jag måde skit dåliogt, kändes som jag hade järnskkankning,m mådde ila å allt!

MEN idag mår jag mycket bätre, min bula i bakhuvet gör fortfarande ont, men jag har bara ont på den och inte i hela huvet som igår... Så idag har jag varit lite barnvakt efter skolan, ur gulig liten tjej :)

I skolan har vi iaf typ tema-dagar, och alla 8or jobbar på lego-robot-proektet.. Man får typ masa lektioner, spes NOlektioner, att konstruera värska roboten som man ska programera i en dator och sen så ska den åka i en bana å allt måste va pärfekt timat å allt, de låter krångligt och de ÄR krångligt!
Men de går nog bra, de är lite tråkigt bara, men idag kom vi faktiskt långt så de kändes kanon!

NU äre dags för midag, jag kände att detta blev ett fantasktiskt långt inläg.. jobbigt! men aja, läs de ni vill! ;)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!