jag har

Hejsan !
dagen har vart bra, jag har vart sååå tröt! så jag årkade inte dra mej in till stan å dansa liksom, så jag gick till pavven å sa hej till några. men när jag typ skulle läga mej i en soffa å skrata, så slog jag huvet i ett bord osm stog vid sofan, å fick typ järnskakning känns de som! asså jag har värdens bula i bakhuvet, och jag mår typ illa å hjar såvit sen klockan 5... lycka till å såva ikväl asså!

Juste, de där med "min far" löste sej typ... han ringde å ba "Hej, är johan där?" och typ "jaha, men förlåt! du behöver inte vara räd för mej! min sån fyller år å jag försökte nå honom! men då ha rjag fel numer ! "
Så jag är typ lätad nu ! :)


Meeen gullegrisar, nu äre Idol å pizza å sen nåt mer å sen såva !
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!