hummmm?

Tjo gåttfolk!
Nu är jag hemma efter dans och midag hos reuterswärd. Mycket trevlig kväl måste jag säja :)
Dansen flöt på som rinande vatten, skit rolig dans! och vi körde typ lite exttra teknik och styrka å så idag. Men tumen upp för de!

Nu pratar jag lite med ruliga mäniskor på fb och msn, blandanat min söting Nina! 
Och imron äre skola, och jag årkar INTE! fysatan vilken lång dag de blir asså, som vanligt på måndagar!

ni vet furst skola till 4 (tröööga lektioner hela dagen) och sen ska jag åka bus å tunnelbana i 30 min, sen köpa mat, gå i 10 min, äta mat, byta om, dansa i en och en halv timme.. åka hem! SEN får jag vila, puh! men när det är över mår man så jävla bra! Och så fåre bli ifal jag vill dansa så mycket som möjligt, å de vill jag ju!



PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!