TRÖÖÖTTDAG

Hej alla!
Dagen har varit SEG med stora bokstäver.. ååh, längsta dagen på väckan! Och inte en ända tidsfördrivnings lektion som typ idrot eller nåt! Puh!
sen efter skolan åkte jag till stan och dansade ett tag. Fyfan, jag älskar ju å dansa som ni alla vet? MEN idag hade jag 0 energi, och va så fruktansvärt ofukuserad och typ skakade och typ såv fast jag va vaken.. de va jobbigt! jag funtade många gånger på å gå hem i förväg faktiskt! aa, men nu ör jag hemma! ska dricka massor nu och vila lite..

+ att min egna dators internet är slut, får nytt imorn! så de blir inge mer blogg för ida! förlåt för segaste updateringen men de är nog pga att jag är dödströt..

vi hörs mer imorn!



Saknar såå mycket sommarn! här är en mycket rolig och intrisant bild från i slutet av sommarn på mej och min käe vän bigis ;) Aaah, brun, blånd, fräch, lycklig! undebart ellehur?

PUSSPÅER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!