Kram-erica är i farten

okej, ni får ett inläg till ikväl... ! :)

Jag siter å pratar med min älsklings Nina, vi diskuterar lite kompisar och KRAMAR. Jag kom just på att jag hatar när folk inte kan kramas årdentligt! antingen äre för stelt, eller för snabbt, eller för löst.. de värsta är dom som bara slänger iväg en arm över min axel.. man ba hallå?!

En kram ska va mysig och liksom värkligen göra så man käner allt gooos! asså man kramar ju för man tycker om någon och då kan man väl göra de lite bra? ganska länge, och stort och mysigt!

Såå om ni kramar mej, krama årdentligt! anars blir jag arg okej? :)

PUSS


Betyg: MVG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!