deep talk..

Heej allisamans :)
jag å vanda har just kolat klart filmen, skiiiit bra! för er som inte sätt den rekomenderar jag värklgien den! asså visa sener va så ströört obehagliga! jag siter typ å skakar lite... väldigt stark och härlig film! Jag vill så himla järna se den nya "flickan som lekte med älden", kommer ju på bio snart ju!
så de ser vi fram emot!

Nu siter vi här å har jupa samtal om lite av varje...
men man ska va glad för de man har åså, asså palla krångla med allt å alla hela tiden! Jaja hörni, vi hörs imron ellehur? Juste, NINA FYLLER ÅÅR! wohoo!

Nä nu ska vi fortsäta med samtalen tills vanda går hem...
PUSS


Wendies får en mycket blöt puss på sin lila panna :)

Haha, sööt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!