Dagen...

Heeej allt underbart folk ! :D

Åååh, nu är jag helt slut i kropen känner jag!
Skolan va bra, vi kolade på när skollaget spelade mot friberga ist för idrotten då, så vi slap sykelorienteringen ! Tjoho för de! Sen typ slutade vi efter en  kort SO lektion, så gick jag å elsafalck till pavven, väntade på att carroparro skulle sluta. undertiden vi väntade blev jag arg för en kille va knasig och sprutade sprutgräde på mej.. då gick jag ut! Och då stog min lilasyster där, mitt bland allt stort folk!
Aa hon va på väg hem.. så hon förlje med mej å carro in för att carro skulle byta om efter idroten, så gick vi hem sen ! :)

Aa ni har vi bara varit hemma och ätit massa mat, och stått på huvet ! HiHi!

Jag har 0 läxor tills imorn, så de är sjöönt! Nu ska jag bara ta de lite lungan och så, meen vi hörs sen!
Hoppas er dag varit grym!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!