cp-inlägg

Häääj glada barn ! :)

Hemma nu.. vi slutade 3, humm.. hur kan jag kommer hem 2 timmar efter de?! :S
va på pavven en lite kortis med nina och co.. + vanda ! aa.. jag vet inte alls faktiskt  :)

Iaf har dagen varit bra. har fortfarande 0 energi.. konstigt nog! jag som alltid går i 120, har blivit tröt och seg.. men om jag går å lägger mej vid halv 10 tiden idag, ska de nog lösa sej tills imorn!

Nu siter jag å kikar ltie i skolkatalogen som kom idag. jag måste säja att jag blev riktigt ruulig, man blir liksom full i skrat när man ser mej! Hihi, jag ser typ glatt förvånad och lite förvirad ut! sen lysnar jag även på lite trevlig mysik, ska snart burja plugga till SO provet vi har på fredag.. jag känner mej helt okej förberäd fakitkst!


Men tjejer och killar, vi hörs om ett tag!
Ni är bäst,
PUSS


ungefär ett år sen... vist är jag mej ganska lik? Jag älskar å kola ijenom gamla bilder, håller ni inte med mej? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!