090909

Godmorgon :)
Jag är hemma idag oxå, jag vet inte riktgt vad de är med mej.. Jag är ju liksom sjuk, men så bli jag bätre, men sen käns de som jag är tillbaka i sjukan ijän. Humm..? jag såg iaf att de va 090909 idag, coolt ellervad? :D

 IAF, Om jag är frisk i häljen ska jag å sofia och sussana ha värsta gryma häljen, såva från fredag till lördag å ha skit mys. sen på lördagen drar vi till stan på förmidagen och shopar lite, jag behöver värkligen kläder! och iaf sen på eftermidagenn drar vi till grönan och är där tills på kvälen :) eftersom man järna vill va där lite senrare eftersom då äre inte lika mycket barnfamiljer och sånt där :)


så här kul brukar vi ha ! ;)


hörs sen!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!