SUNE, MIN KATT!

VÅR KATT ÄR TILLBAKA!
asså vi tar de från burjan..
jag å balli å soffi va ute i kungshamn å träffade grabbar.
å sen när vi skulle hem så va de en svart katt som följde efter oss heela vägen. Å så ba mjaouade den å följde efter oss vart vi än gick, som typ en hund! å så gick den in på en trädgård å så va de staket runt om, å så fick den typ panik å burjade mjaoua galet å va helt till sej. så vi bärde ur den över staketet. å så följde den med oss hem. å så fick den lite mat.
Å sen tvingade päron oss å släpa ut den.
Men den älskar mej / oss så nu, asså några timmar senare så hör jag hur den liksom mjaouar utanför kälar durren där vi såver. Så nu är den vår ! :D
Den får bo här ett tag, päronen vet inget. Vi har döpt den till Sune å är aldeless underbar!

ANTAGNINGEN SÅ FÖLJER DEN MED MEJ HEM, jag får packa ner den så päronen inte märker något :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!