smeknamn

jag har kommit på en halvknasig grej... Folk som jag tycker om, har jag burjat kalla för deras namn + is... tex Ninis, nikitis, carolinis, vandis osv! jag har inte riktigt tänk på de förns nu! tycker de är ganska gulligt fakitkst, låter lite mysigt å omtänsamt... förstår ni?

Själv har jag inget smeknamn, förutom då Mini... vilket är tråkigt! åkej jag älskar när dom som SKA kalla mej de gör de, tex den som kom på själva namnet mini, nämligen tessan ! vad kallas man när man heter som jag, erica?


Cool bild enligt mej.. jag har liksom armen för ansiktet, men de ser typ ut som halva ansiktet är bortklipt..? ;) TUFFT!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!