"sjuk"...

Hejsan,
jag är "sjuk"... vaknade imorse av att jag hade galen mensvärk å så typ svimade jag nästan när jag duchade. så jag gick ut å så burjade hela huvet snurra, spyde nästan! hade så jävla ont överallt! Jag ville säriöst dö! asså på riktigt... de va sjukt! kunde inte prata, inte tänka! ba låg å kunde knapt andas häller.. låg å försökte fokusera på å inte svima typ.. andades lungt, men fick typ panik! asså jag har aldrig haft så fysiskt ont i hela mitt liv, även fast jag hade tagit massor med smärtstillande. Sen såmnade jag.. när jag vaknade va de borta! puh va sjönt.. asså de va galet hämskt!

Nu siter jag här å har typ vätskebrist och är tröt efter mårgonens lilla panikhändelse!

Ikväl ska nog nina såva här ändå, vi ska ha kul å mysa ! :)

Nu ska jag äta lite mat och dricka massor med cola, mamma va snäll å köpte massor med grejer. mat, fika, cola, tidningar och så. så jag är glad iaf!

Hörs sen, hoppas ni mår bra !
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!