plugg tips

Jag har gjort engelska läxan nu, ska jag va ärlig brukar jag inte göra engleksa läxorna för jag glömer.. å, asså årkar bara inte...
MEN nu gjorde jag den årdentlgit fursta gången på hela 8an iungefär, OCH de gick typ skit bra!
Jag kom på värsta bra sättet med glosor.

Kola, man tar fram orden man ska kunna, delar upp dom i "kan" och "måste övas" grupper.. För då ser man vad man måste göra, å så ser de så fruktanssvärt mycket lättare ut!
sen fokuserar man på "måste övas" orden, och kommer på små knep så man komer ihåg dom!

Aa, sen kolar du att du kan altihop. de tog mej ungefär 30 minuter med 20 ord, så de tar typ ingen tid alls!

Lycka till med pluggandet :)

PUSS


trååååååkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!