konfa info möte..

Asså idag när jag kom hem från nyköping, så vare dags för konfa info möte i oskarskyrkan typ.. de va trevlgit! man såg typ vilka som skulle gå på konfat å så, jag är såå taggad!
Ska gå på vitsgran 2 fresten..

Men iaf, i slutet så frågade prästen om de va nån som inte va döpt, å dde är ju inte jag.. så jag  va den ända som räkte upp handen, å så typ riktade dom hela samtalsämnet mot mej.. de va väärkligen pinsamt! jag sat där med balle, soffi å tessan å typ fnisade å kolade ner i marken å ba "mmm, hihihihi, aa! hihi ! :)", å jag bara kände hur typ 60 pärs som jag aldrig träffat bara titade på mej å log lite..
Aah, pinsamt! men de va trevligt!

Sen etfer de åkte jag hem till soffi å åt en skit god middag, sen åkte jag hem å myste !

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!