jag är sur

Jag är sur!
FÖR DET GÅR ÅT SATANS HÄLVÄTTES SKOGEN !
Alla är så jävla dryga, å jag får inte göra någinting, för tydligen är jag bara ivägen hela tiden....?
Det handlar om de läääskiga robot-lego-projektet. Den teoretiska delen är vi klara med å de känns bra! Men programeringen av själva roboten. Fyfasiken, killarna i min grup blir sura på mej bara jag säjer att jag vill visa att jag kan... "Määäh, ååååååh! flytta dej! asså du kan inte!", så töntigt ! :O

Nä, jag är sur å kommer va denu tills vi slutar! ha de grymt!

PUSS

Kommentarer
therese lindberg skrev 2009-10-20 @ 17:12:51

gud va töntiga! det är inte så att dom klarar det bättre än dig? .. <33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!