Hemma ijääään!

Tjingtjong,
Nu kom jag prisis hem från ninis! Åh va hade super mysigt! Igår bara knasade vi å busade. Och sen idag så passade vi typ ninas kompis sjukt mysiga hundar. Så vi gick ut på långpromenix med dom å de va jätte sjönt! å sen bara låg vi å sölade i soffan å lite så. Åt lunch å bara knasade oss :)

Ikväl får vi se lite vad som händer, jag måste packa! eftersom jag å balle åker till landet! Wihoo va kul, å så är soffi redan där i deras hus. Så vi tre kommer bo tsm varje varje dag, och de kommer bli super kul!
Vi ska försöka hita på massa ruliga grejer, inte bara sitta å sitta som de ofta kan bli.. utan vi ska försöka GÖRA saker.
Balli fyller år på fredag så glöm inte att calla her ! =)

Nä, nu blire sushi! :)

PUSS

(förlåt för ungefär 0 bilder just nu.. men jag har inte min dator pga 0 internet.. å så blir knas med allting! ni får så mycket som de går )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!