hemma från skuulan

Hejsan alla glada kottar!
Jag är hemma från en händelserik dag, okej lät överdrivt.. men vanlig torsdag liksom, franska, matte, engeslka, träslöjd, hemkunskap... lång dag! men ändå inte ;)
vi slutade iaf 16.10

jag såmnade typ till på matten, jag va så galet tröt, och så va de så himla långsökt de som dom gick ijenom så jag tog mej en liten vila.. haha, inte bra! men min mattelärare har sakt till mej att hon går ijenom basena furst, och sen går hon bara ijenom liksom olika sätt å tänka på, å att jag typ blir förvirrad. så när hon gått ijenom baserna ska jag inte lyssna längre.. så de gjorde inte så mycket ;)

nu är jag hemma, ska fortsäta prao letandet.. och ikväl ska jag dansa dansa dansa ! :D

PUSS


här har ni en söt bild på mej å Balle igår, troll? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!