gasläcka?

Tjooo allisamans :)

Idag i skolan fick hela skolan utrymmas för de va typ en gasläcka i kemisalarna. jag fatta 0, för jag fick panik (andnöd, spareggiben, yr i huvet)... uusch, jag å mitt kontrollbehov asså. Jag måste veta vad som händer prsis hela tiden anars får jag mer eller mindre panik!
Iaf, så kom branlår å polis. Men ingenting va farligt. jag hödre av någon att de va nån som hält pepparsray i venttilerna (?) Men skolan stängde ändå för dagen, vilket va sjönt! :)
Men imron äre som vanligt ijän!

jaa, de va väl den stora händelsen idag !


Jag å Balle idag på idroten. Mycket fräch jag ser ut va?


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!