mycket har hänt idag...

Hejsan sötingar!
dagen har varit myycket händelserik... de burjade med matte prov som jag gjorde i lärstudion. de gick väl hyfsat !  sen pluggade vi till frnaska provet på franskan. Sen hade vi SO å lunch. På luncehn tog gick vi med elsa till skolsyster för hon skulle ta bort ett stygn i fingret som hon sydde fura väkan, (de hade hänt en olyka)

Iaf, sen hade vi idrot.. å sen gick jag till pavven en stund å träfade trevligt folk! där hände ett å anat. Bland anat hade jag å en grabb vattenkrig, de är något vi brukar ha.. men idag gick han liite förö långt, så jag planerar en underbar hämd ! :D

Haha, sen åkte jag å Hanni hem till henne, å pluggade 2 timar franska å åt makaroner med ketchup till melis. Jag va så jävla tröt så jag skulle vila ögonen en stund medans hon skrev lite.. så såmnade jag, å vaknade av att henne syster ropade. sjönt v de iaf :)

Nu har jag just ätit midag.. mums!
Ska plugga lite fortsätning på franskan...
ha de grymt :)

PUSS

Ibaldn ser jag ju föööör rolig ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!