Hösten är här!

Jag tror minsan de burjar bli höst ute..!  fyfasiken va sekt! Iförsej är hösten den MYSIGASTE årstiden, men ändå.. tråkigt! efter höst kommer vinter å då blir de himla kalt + snö.. å de är väl iförsej ganska kul! men jag tror att jag är så himla bra på snöbollskrig men när jag väl är taggad å jer mej ut för å hoppa på folket i snön så blir de svårt å alla värkar typ på något konstigt sät vara bätre än mej på sånt..? Men iaf, nu burjar hösten närma sej, de käner man i luften, ellehur? fätt kallt å nästan frost på mårgonen ... Men höst = kallt = kramar = mysigt!
Så de är okej för mej :)


Såå mysigt, men inte än! Sommarn försvan så snabbt!

PUSS

Kommentarer
baaajjjsss skrev 2009-10-06 @ 20:27:23

jag instämmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!