Fysik lektionen!

Idag hade vi en rolig fysik lektion! Asså inte så aktiva av ´vi... men vi skrattade ås mycket å hade så hinmla kul!
Min lärare tror typ inte att jag å Balle KAN va säriösa å jobba på som normala mäniskor.. när vi sa att vi hade googlat å sökt hela lektionen efter fakta om miljöutsläpp skrattade han å kolade med en "jaja.. säkert"-blik på oss!
Iaf så va lektionen mycket kul! biler...


De viktigaste är att man försöker! ellehur? ;)

haha sååkul! När jag fotade sträkte susanna ut tugnan nån cm från carlis kind för å poasa. Men så vänder han sej om snabbt å får en blöt slick på sej! En halv sekund efter denna hendelsen knäptes denna bild.


Jag å jacob är coola!


Balle and sofffi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!