Långa dagar!

Tjenispenis!
Asså förlåååååt förlåt förlåt för sämsta updateringen!
Igår hade jag ju chill dag, traskade iväg med Balle å köpte godis. Sen fick jag galet brådis för vi skulle ju på födelsedags drink hem till axel. de va trevligt! efter de åkte jag å axel å vanda hem till vanda å kolade på film å pratade långt in på natten...!
de va mycket mysigt, jag såmnade typ under filmerna några gånger.. dom va trååååkiga!
Men sen iaf vanda å axel låg å pratade hela natten typ, själv såmnade jag vid 3 tiden, å halv såv hela natten ! :)
De va myys!

Sen idag gick jag hem till mej i pjamas vid 12 tiden.. försökte fixa prao! funikade typ skit bra, ska ringa massor ijän till massa chefer å grejer..!

NU har jag dansat å ska ducha! hörs sen!


PS. förlåt för tråkig blogg med lite bilder... ska burja fota mer på dagarna! :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!