Mycket har hänt..!!

Hejsan alla snyggingar ute i värden ;)
Härregud vilken ur tråkig updatering ni har fått, sjäms på mej!

Det har hänt en del... Jag drar en sammanfatning..!

1. Jag har blånderat håret mha massa slingor. (Y)
2. Soffi å Balli tog lite spåntant varsit till hål i örat. coolt!
3. Balli har blit en liten fjårtis!
4. Vi beslutade att vi skulle gå på Idol finalen (vi tre), å har bokat biljetter!
5. Vi har gått up ungefär 3000 kg känns det som tsm. JAG MÅSTE TA TAG I MINA MATVANOR NÄR JAG KOMMER HEM!
6. Vi hittade en Katt som föjlde efter oss, vi tog med honom hem å kallade honom för Sune, nu är han vår! Han är svart, fast han ägs av någon för han har ett halsband, men jag kommer ändå alltid se han som min egen katt!
7. Vi träffade ungefär samanlackt 10 cäpä snygga snubbar när vi va ute på våra små promenader igår. HJÄLP :D

Aaa.. de va väl ungefär de viktigaste!

 


treeeeee!



treeee ijän!



ute i naatten!


Älsklings Sune, föralltid i mit järta! Är han inte söt som fffan? :D

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!