Bajsåprutt!

Häj bäjbäs! :D

Asså gud, jag tjänner att det har varit väldigt mycket fokus på Sune sen igår! Det är bara för han är typ den mysigaste katten jag sätt å han är helt otrolig. Jag blir värkliogen fasionerad av han ! Idag när vi va ute å letade efter honom å tänkte att vi inte kommer hita honom, skit samma liksom. Så ba när vi kommer in på tomten så står han vid durren å typ ler mot oss! Asså de va inte sån big deal men alla vi tre blev typ chockade å lite gårögda ! Asså de är något spesielt med honom!

Jajaaaa, nu ska vi inte prata mer om han. Jag vill järna inte att de ska bli värsta "katt bloggen"...!
Ikväl ska vi faktiskt ut å gå BusEllerGodis. Å sen ska vi se skräckis på tv400! :)


Vi hade inget å göra, så vi gick fram å tbk på ett övergångsställe å låsades att vi inte kände varandra ! :)


Han ser värkloigen ut som en ond katt! men han är kramigaste :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!