ROOLIG DAG

såå nu är jag hemma :)
Roooolig dag måste jag säja! Vi hade typ utklädnings dag idag pga att de är haloween snart. Typ alla va utkläda. sååå himla kul! Jag, balle å soffi va 3åringar, vi va värkligen söta tycker jag ! Sen hade vi massa andra trevliga filurer. Dagen gick fort pga allt de roliga, så här skulle de va  varje dag ;)
+ att säljde godis i entrén typ hela dagen, naaammmn!

PICTURES

Mina bebisar, balle å soffi

Pippilångstrumaprna, elsa å amelia


här är vi, dom tre 3åringara! soffi, balle and jag!


Aah, vi hade lite olika upfattningar av vad han förästälde.. filip


grismannen... scary! richard hälström


Geeek, så jävla rolig! Bekka


scary, och catwomen. agnes å hannah!


Beeeebis, jag!


Enorma päpparkaksbuggen. Richeyy :D (cooolast?)


kisssie, amanda


alice i underlandet, carroo


Katt, nånting som jag inte kommer ihåg å mimmipig. mathida, beata, mickaela



Deppig tjuv, och typ leopard ;) mjaou haha! jossan å svea


NU HAR JAG BRÅDIS! ska dansa

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!