samanfatting

Men härregud, ojojoj vilken seg updatering säjer jag bara!
Jag är djupt läsen för detta, kommer inte uprepas förhoppningsvis!
samantafning om igår å idag..
Iaf jag å nina har haft sjukt mysigt! hon kom hit vid 2 tiden. Vi låg hemma å busade lite, sen tog vi en lång prmenad å köpte chips å mys! å så gick vi hem å busade vidare. sen blev klockan mycket å de va dags för midag.. Vi åkte å köpte kinamat. De va så jävla gått! men iaf sen efter maten myste vi lite.. vid 10 tiden skuttade vi hem till Vanda som va barnvakt å hade lite lrdagsmys där mä.. Sen vid 12 gick vi hem å busade å blabla..
såmnade väl vid 2.
Sen imorse vaknade vi sent. å så va vi hemma å myste bara hela dagen :)

Kom prisis hem från dansen å kolar nu på tv !

some pics:


Ninis baby!


Solstråle!


Försökte få med vanda på bild... mycket våldsamt!


Tillslut fick jag tag på hon.. bilden blev dock osnygg! skrata så mycket ni vill :)


Sen gav hon mej ändå en söt bild


ninis ute i natten


så göllig så

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!