dansadansa

Kom just hem från dansen! de va kuul!
Fast jag va skit tröt i slutet.. åh de är värkligen skit kul! Idag jobade vi typ skit mycket med rumpan å typ waynade å så hela lektionen.. skit kul!
Jag som typ alltid har stooora mjukisbyxor, lite streetstyle sådär när jag dansar, hade idag typ kortkorta shorts och en t-shirt, så jag kännde mej typ naken, vilket va skööönt! kanske blir de nya? haha, nej men jag kommer väl variera mej lite nu!

Nu kollar jag på "inlåst", de är typ en dokumentär typ på 4an. som handlar om några ungdoms killar som siter i fängelse lite frivilligt typ.. som är krimiknella som ska försöka förstå att de dom gör suger! aa ni fölrstår?

Nu ska jag kolla vidare,
PUSS


Haha, tönt bild innan jag åkte .. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!