lista

SKOLA:
Är du duktig i skolan? jaa, asså jag försöker!
Har du bra betyg? inte MVG, inte IG...:)
Har du fått göra om ett prov någon gång? ja de har jag.
Har du fått ett bra resultat på ett prov? såklart jag har
Sköter du dig i skolan? de beror på vilken lärare jag har faktiskt!
Har du tuggat tuggummi under skoltid? jajamän,
Haft mobilen på lektionstid? De har jag alltid
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? aa, när jag varit sur å utråkad...

FAMILJ:

Hur många är ni i din familj? 4 glada
Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar? Mmm
Trivs hemma? jaadå
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? några gånger faktiskt, under dagstid bara dock!
Har skrikit och slagit din mamma? ja, när jag va liten va jag en aning galen å slog henne ibland (som ett barn liksom..) och skrikit gör jag ibland när jag är arg!
Har fått en rejäl utskällning på sistone? nej, bara små snack eftersom jag ofta kommer försent till skolan
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? ja, när jag är sur slinker de väl ut nångång
Du älskar din familj oavsett vad som händer? såklaaart!

VÄNNER:
Du har vänner?
jaa, dom bästaste!
Du brukar vara med? många! N,C,S,S,N,E, och många fler!
Vem/vilka var du med sist? Balle (susanna)
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? asså ja måste jag säja..
Är det okej att ha killkompisar? JAAA SÅKLART!
Har du pussat någon av dina kompisar? Jajamän :)
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? aa? haha nej aldrig!
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? bror på vad man menar.. men inte diräkt?

FJORTIS
Du sminkar dej varje dag? nej inte varje dag.. men i skolan varje dag oftast å så ofta på häljer :)
Putar med läpparna på foton? haha nej,
Använder foundation på läpparna? Nej!
Super dej packad varje helg? nej!
Du har kysst en tjej? inte kysst..
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? plattar gör jag, men värklgen inget fjårtishår..!
Ditt hår e knallblont? haha nej naturligt murkblondt ungefär ;)

KRIMINELLT:
Ange tre saker du snott? lite godis nån gång, pängar av balle och kramaar! :D
Är det okej att vara kriminell? haha vilken galen fråga (?)
Vill du bli kriminell? haha vem vill inte ? :P (erroniskt)
Har du suttit i fängelset? haha nej
Vill du hamna i fängelset? men guud! nej? 

DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? jaa, jag har ju haft ont i järtat å så.. men de är nog över nu :)
När grät du senast? för nån dag sen tror jag, inget alvarligt!
Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? har aldirg varit kär..
Du har skadat någon med flit? haha, Balle å jag har vårt ständiga slagsmål ! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!