De snöar!?

Gomåååårgon!
Underbar mårgon ellehur? Vaknade senare än vanligt pga såvmorgon. så de va sjönt att få såva lite längre.. Å så kom jag på att jag duchade igår kväl så jag inte behövde ducha nu oxå, så de sparafde jag 30 min på. Därför la jag mej framför Vakna med Thevoice å myste. Å därför har jag tid att skriva lite blogg!

Såg ni fresten att de snöar imorse! oh shit, jag kände att de sved till i järtat.. INTE NU! sommarn är ju fan inte över än, de är ju för fasiken inte äns höst!! vad är de här?!?!

Nä strunt samma, nu ska jag sminka mej !
Hopas ni får en heelt underbar dag. de ska jag försöka ha!

Massor av pussar på er babys!


(nu riner tiden iväg.. hiner inte bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!