de är sommar fortfarande ju?

Usch, de är värkligen kalt ute..! jag har inte varit ute men jag öpnade förnstret för ett tag sen. härregud! de va galet , de är ju fortfarande sommar liksom ! (?) de va ungefär 2grader ute igår kväll... så skare väl föfan inte va under härliga sommartider?!
Eller så är de bara jag som vägrar inse att de är höst, suck! Nä, inte riiktgti än.. när de är höst så ska de va lite rött å gult å brunt ute.. inte grönt! och de är grönt ute nu, så nej!
Jag kommer säja till när min höst burjar! Men de blir nog inte än på ett tag, woho!
jag värkligne älskar sommaren, gör inte ni oxå de? man är så glad å mår som bäst på hela året nästan. + att man är ju snyggast på sommarn oxå, brun, sol&salt blekt hår, tunna kläder, man ser liksom bara almänt frisk ut!

Nä hörni, de är ju ändå sol ute, kanske ska lägga mej å pressa lite i kylan? min färg är ju nästan alldeles försvunnen så de kanske är en bra idé om jag inte vill sluta osm en snögubbe`?

Hörs sen, peace!


En favorit fårn i sommras, kungshamn!

 

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!