De är dags för fredagsmyys...

Tjaaa! :)
Kom just hem, skolan, pavven, lite andra stälen...
De burjade med imårse inan skolan, jag å mammsen åkte till dagiset jag ska praoa på för å få underskrift. En sten från mitt järta har lättat käns de som! sen burjade skolan å jag å Balle jobade på tills lunchen. Vi fick värsta lyx lunchen idag, eftersom typ catring firman ffyler 10 år. Så vi fick typ nåt köt å potatisgratäng å beanäsås å väärtsa goda pannakotan till eftret! De va naajs!

Efter skolan gick jag med några till pavven en stund. Chillpillade lite ;)
Sen hände de jävligt jobiga grejer, en grabb bujade häla blomkrukor med vatten i på mej.. samma som han gjorde i förgår.. Jag blev förbannad! JAG SKA HÄMNAS!

Sen iaf träfade jag vanda å jossan. sen gick vi hem tsm ! :)

Nu är jag hemma här å har sat på mej varma, torra kläder! ska snart ner å köpa fredagsmyys med Balle, vi ska ha spakväll ifal vi inte hitar på något roligare. men troligtvis blire de.
Om ni vill va med oss så får ni ringa! vi svarar ALLTID :D


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!