suuuck!

Tjaa !
Har inte skrivit på ett tag pga extrem seghet i kroppen igår å idag. Jag årkade inte åka till stan å dansa idag så jag skuttade hem ist, så nu är jag här å updaterar lite snabbt här:)

Nu har jag såvvit i ungefär 2 timmar vid teven fö jag va så jävla trött. Å så åt jag en snibbis midag för ett tag sen. Nu får jag selite vad jag ska hitta på. Har som tur är inget plugg så de är sjönt !
Ska nog burja förbereda en engelska presentation som jag ska göra muntligt på torsdag...

Aaaa juste! Vi kom hem igår från landet. Lååång bilresa men de vva lungt. Vi hörde på matchen i bilen å jag blev jävligt sur när AIK vann över mitt kära IFK göteborg.. Meen taths life ;)

Höörs!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!