skolan + betyg

JUUUSTE, jag är glad! Vi fick tillbaka våra typ svenska prov idag, å jag fick G+ !
Nu kanske ni typ tänker att jag är sämst å så. Men de är jag inte, asså G+ är jag sjukt nöjd med. De är de som folket i min klas får som ungefär medel tror jag. Å jag får typ alltid G så jag är himla stålt över mej själv. + att sveska är värkligen inte mit starkaste ämne. så jag är nööjd!
Asså jag blir oftast glad bara jag inte får IG, ett G är jag nöjd med å känner mej duktig :)
Jag känner desutom INGEN betygstess, vilket är väldigt sjönt! Många är ju så satt dom måste måste måste få MVG i allt, å mår dåligt inför prov åsåvidare.. sån är inte jag. Utan jag tar de som det kommer, man gör ju altid sit bästa å försöker, är man själv nöjd så är ju de huvudsaken ? :)

Hur ser ni på de där med betyg? på vilket betyg går gränsen å va nöjd liksom?

PUSS


?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!