Min pappa tror han är rolig

Jag har väääldiga problem med å stäla tillbaka Jos å mjölk paket i kylen.. å även glömer jag alltid tex korken på tandkrämen..
Å pappa säjer till lite lätsamt varje dag. Ofta låter de såhär på kvällarna "erica, jag älskar dej när jag kommer hem å märker att mjölken å äggen ståt framme ända sen lunch! men jag undrar, hur faaan tänker du?"

Å nu tycker han att han är väldigt rolig när han kommer på massa olika straff(?), som han tycker är helt underbara!

För varje gång jag inte ställer in mjölken så får jag välja ett av domma "strafen" tycker min kära far...

1.Pappa får skicka vad han vill från min mobil till vem han vill...
2. Han får välja vilken kompis jag iiinte får vara med...
3. Ingen dator eller mobil under en hel dag...
4. Komma hem 2 timat tidigare på häljen...
5. han får min inloggning till FB och MSN å bloggen...

Hahahah, för er som är liiite tomma inanför pannbenet så driver han.. Men fan va hämskt ifall de va så?!
PUSS


Jag å min pappis typ furra våren.. förlåt att jag ser fätt läsen ut på ögonen! Jag hade inte min bästa päriod :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!