Liten updatering från sjuklingen

varför inte skriva lite här på bloggen när jag ändå siter här vid kära komputtern... ;)

Jag mår typ fät mycket bätre nu! Febern har sängts ganska mycket... å jag käner mej lite piggare! Men mina stämband är typ saboterade av att jag hostat så mycket, käns lite som att dom typ är utrivna?! läskigt.. så min röst är liite jobig, men liksom de hör tiiiilll!

Siter å lysnar på Markus krunegård, lite av en ny favorit. Tyckte han va riktigt töntig förut, men nu diggar jag han!
Han gör typ lite galna, sjöna låtar vilken är naajs!
Självklara favoriten är ju såklart "jag är en vampyr" trots att den är ganska gamal å lite sönder spelad.. men man blir ju så jäävla glad av den ? :D

Ja kära läsare... skratta, gråt, kissa på er, gör va fan ni vill! men ni måste håla med om att den ääääger?


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!