Lista

MYYYYYSIG LISTA! Lite osäriöst ibland...

ALLMÄNT
Namn: Erica
Piercingar: faktiskt inga, mina hål i öronen har växt ijän..
Längd: 158 cm
Skostorlek: 37
Hårfärg: Bloondie
Är du kär i någon: tyvär inte..
Önskar du att du bodde någon annanstans: Asså Nej!
Vilket shampoo använder du: Loreal, Biolage å lite altmöjligt :)
Vilken parfym använder du: Nina ricci, röda äplet typ. Meen den är slut!
Vad är du rädd för: Spindlar!! Och Döden asså inte att jag ska dö, utan att andra ska..
Gillar du Berg-och-Dalbana: Äälskar


SENASTE
Film du hyrde: Vet inte :)
Film du köpte: Huuummm...
Låten du lyssnade på: Jag är en vampyr - Markus krunegård
Låten du hade på hjärnan: Empire state of mind - Jay-z
Personen du ringde: Nikitis :D
TV program du tittade på: Vakna med The voice
Personen du tänkte på: Balliiii!

FAVORIT
Mat: Sushi :D
Låt: Mångamånga!
Sak att göra: Dansa, leka med mina söta kompisar å Buuuusa!
Sport: Dannsa!
Dryck: Cola tror jag!
Kläder: sommarkläder!
Film: Sunes sommar, fufön!

ANTAL

Gånger du varit kär: Aldrig.. men jag har gillar typ lite grabbar, asså fåå!
Gånger ditt hjärta brustit: De har varit påväg typ 3gånger, men 1gång påriktigt! När bästaste farfar dog..
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Några gåner faktiskt

SENASTE

Bok du läste: Oj.. vet inte :P
Personen du fick sms av: Tessan :)
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Måndags


ÖVRIGT

Vad har du gjort idag: varit på praoen, träfat nikita :)
Var det kul: Super myys!
Hur tidigt stiger du upp: 6-halv7
Gillar du att slåss: Haha självklaaart!
Vad ska du göra ikväll: This is it, med balli
Är du seriös: Ibland är jag de :)
Vad är du allergisk mot: Bannaaan
Var har du ont: Ingenstans
Använder du hårspray: Jäs aj dooo!
Kan du stå på händer: Nej men jag kan göra andra saker ;)
Favorit serie: LOST


ÖVRIGT MER

Salt eller socker: Socker
Gillar du ketchup: Jajamänsan
Är du glad nu: väligt! :)
Var du glad igår: Japp de va jag!
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ganska många !
Vad dansar du till: Nästan allt!
Stockholm är: Ganska bra..
Göteborg är: BÄST
Kan du sjunga: Ooh ja, i duchen för de mästa :D
Mer värt än guld: Faktiskt ganska mycket!
Spaghetti eller makaroner: Mackisar!
Ett land jag helst vill besöka: Jag är sjukt flyggräd, men typ USA!
Ska bli skoj: This is it, ikväl!
Ska inte bli skoj: Grissjukan vaksineringen.. 
Sparar till: att ha pängar ;)
Väntar på: Kärlek av en pöjke :)
Dagens dryck: jag har typ inte drukigt något idag?

Kommentarer
nina skrev 2009-11-11 @ 18:43:14

hahah erica hääärmapa .. ;)

URL: http://ngustafson.blogg.se/
Anonym skrev 2009-11-16 @ 21:56:52

hej erica jag är ditt största faan! I ADOOOOOORE U! ring någon gång älskade 073534414..................

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!