last nihgt

Hahahaa,
igår blev knaaasigt galet ! :D
Jag å carro låg å såsade framför The simsons ungefär till klockan 9.. Sen kom Nadine å senare kom lite grabbar :)

Jaaa, vi gjorde väl inte så mycket men ändå otroligt mycket! Alltså som de brukar va!
Asså jag, carro å niclas va typ i köket å lagade cäpä mat hela kvällen med diskdorste å ba sprang runt å va lite galna . Å så aa jag höl på å spy för jag skrattade så mycket ungefääär!
Tyvär glömde jag heelt bort min kamra så de ruliga fick tyvär bara stanna på carros kamra... Men kaaanske kommer de up på bloggen senare!

Jag drog mej hemmåt vid 12tiden å gick å la mej ungefär när jag kom hem vilket va sjönt :)
Hörs sen!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!