Jag blev anfalen.. AV BARN?

Dagen har varit fätt mysig!

Shit, när vi va ute å lekte utomhus så lekte vi typ att alla barnen va poliser å jag va en liten busig tjuv! å efter vi alsvlutat den leken så kommer typ 10 ungar i galop å anfaller mej?! Dom typ bäär mej till sandlådan å brotar ner mej å säter sej på mej å typ pussar å kramar å häler lite sand å skiker å skrattar å ligger på mej, jag liger där helt jälplös å as garvar å ropar på "fröknarna" som va på andra sidan dagis.. Asså dom typ hölfast mej nere i sandlådan! Härreguuuud! Dom älskar mej :D
Så jäkla söta så jag vill äta typ allihoop!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!