GRISSJUKAN I HUSET?

siter å pratar med lille söta vanda i telefån :)
Å Nina på msn...
De är myyys!

Jag kanske har svinis... asså jag å pappa utgår lite från de! vi har läst massa grejer på vårdgajden, å de är ju typ inte farligt? Jag trodde att om man fick de så skule man söka vård diräkt å blablaa.. men de är ju som vanligt inflensa! Men som sakt utgår vi från svninis så att min familj ska kuna liksom "hantera" det på rät sätt å inte typ gosa med mej å slicka på sina händer å så ;)

Man ska va hemma å vila up sej å äta alvedån om de behövs.. liksom big deal?
Käner mej inte så dålig diräkt men jag har ju feber å lite snuvig å ont i luftrören.. så de är nog ingen fara. Blir frisk snart hoppas jag :)

PUSS



HAHA, FYFAN?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!