FEELING SHIT..

Puh jag är värkligen skit tröt !
Och så fryser jag så jag skakar !
Och så saknar jag någon, eller kanske något.. jag vet liksom inte riktigt... Det suger värkligen när man inte kan håla reda på sina känslor.
Inte så att jag är lässen eller något, jag är snarare glad, men jag är lite fundersam. Lite förviradd. Aah fyfasiken va de är onajs med såna här tänk-på-livet-dagar!
Jag är liksom lite osäker på vad jag vill å blabla.. Jag käner mej liksom lite ensam, även fast jag har hundratusen underbara mäniskor runt om mej som är bäst å gör mej så himla lycklig.. Förstår ni? Asså jag tycker värkligen de är cäpä när folk inte ser vad dom har. Jag ser vad jag har å är så jävla glad för allt de! Men ändå liksom, just nu käner jag mej ensam i mej själv..
Mycket funderingar idag!
Jag behöver värkligen dansa! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!