Nikitis and I

Å jag hitade maaaassa glada oldtime bilder på mej å nikitiis!
Vi va såå tajta från typ våren 08 till våren 09. De va värkligen Erica&Nikita, alltid! Varje dag!
Även om vi är väldigt bra kompisar fortfarande så saknar jag de otroligt mycket. Allt är helt underbart nu, men vi träfas värligen inte lika mycket längre pga av massa olika saker, vi har väldigt mycket nya kompisar å de blir bara inte av. Vi ses i skolan å ibland utanför skolan oxå. Men jag tänkte bara bjussa på lite bilder från vår tid!

Asså jag årkar inte säja "hahaha vi är osärisöa" på ungefär mååånga av bilderna, ni fattar! + att jag veeet att spesielt jag ser en aning fjårre ut på vissa bilder..


efter kall natt i april



Hahaha, jaaa?
















Jag älskar dej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!