GALET CÄPÄ RYYCK

Nu har jag sutit å liggit ner i ungefär 5 jävla dyngn...
JAG KLARAR INTE DEE!
Jag får typ helvettes med överskåts energi, ungefär som när jag inte dansar på länge! De kliar typ i fingrarna å jag liksom MÅSTE hoppa å springa å ba slänga å cäpa med kroppen för å inte sprängas! Det är galet! Jag tror jag har ADHD..

Jag ska nog ta å sätta på lite galen mysik i vardagsrummet å stänga alla durrar å släpa loss! de låter väl väädigt bra? Det kan dock bli lite pinsamt eftersom vi har stoora fönster i vardagsrummet.. så ibland stanar de folk å kollar väldigt roat på mej. Då räcker jag ut tungan å skrattar å fortsäter =)


Jag är nog inte helt frisk i min järna.. galen tror jag?

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!