this is it

Kom just hem från bion..
THIS IS IT säjer jag bara! Fuföön va bra den va... lite gråtfärdig genom hela filmen. Asså de käns som att han inte är död! Det är så jag är.. Jag kan inte inse liksom döden. Min farfar har varit död i ett år nu, å jag tror fortfarande att han finns.. han käns så himla nära på nått sät... Jag saknar han för jag har ju inte sätt min egna farfar på mer än ett år! Men jag tänker liksom att han är med hela tiden.

Så är det även med Michael jackson, inte för jag nånsin äns varit i närheten av honom.. Jag kan liksom inte inse att han är helt borta!
Förvirande huh?


Hemfärden va lång å händelserik.. som ett litet äventyr åvanpå äventyret, haha! Det va en kille från Kina som flirtade med oss fast hans tjej stog brevid å kramade å pussade på han.. häämskt?! Å sen va de masa andra killar som va typ vuxna som typ pratade på engelska om att vi va "vakra" å att de va synd att dm glömde kamran.. shit?



Min kompis susanna är döööläcker!


Jag kan se ganska arg å farlig ut..

'
Belllsiii!


Läsen å ensam är vad jag är!


Mit uppe i en het diskution..


Ibland kan man fasna med håret i ett träd när man ska ha kisspaos..


HIhihihihi ballsiiin är aldeless för fruktnvärd


En jälplös kvinna i sina bästa år?

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!