Vaarmt!

Jag har just duchat och gjort mej lite fräch. Ska snart sminka  mej å klä på mej å sen ska jag ut å träffa några kompisar på ösbyskön! myysigt va? De är sjukt varmt ute, de är najs!

Carro kom iaf hit vid 2, vi la oss å solade i typ 2 timmar. Blev inspanade av granarnas byggarbetare, haha sjukt läskigt! Asså han är typ 60 år eller nåt å liksom stog och värkligen titade på oss läänge.. Och såklart burja vi asgarva! :D
Sen vid 4 halv 5 sykla vi till torget och köpte godis, och åkte sen vidare till ösbysjön och softade lite där.. sen hem till carro och typ låg i hennes säng och vilade lite. Trevligt!

Nu siter jag iaf här och väntar på middan oxå. Jaja, jag fotar kvällen!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!