Några bilder från avslutningen... Varsegoda!


Elsa Falk!

Elsa, Vilma, Anna på fotbollsgrejen...

Hannah på fotbollsgrjenen..

Mr Big! :D

Fiin Hannah!

Hahaha, intresant bild...


Sanna änd Sia!

*Busvisling!*

Sweet!

Aa, jag gillar saft!

Elsa Falck!

Jag kan min grej! ;)

Och jag värkligen njöt av fikat!

Sofiia!

Linnea, så jävla söt!

Tja sexy ;)

Pooser!

Jag är snäll och bjusar på den...

Kattis?

Alexandra!

Ibland är jag för rolig :P

I like big buts... (?!)

Vissa såmnade... (?) :P

Linnea :)

Svea!

Röj party!

Jag och Therese!

Så här kan man se ut om man vill!

Några av oss

Vi avslutar med mej och tessan!

Kommentarer
elsa skrev 2009-06-17 @ 11:41:00

men erica då, dem bilderna är inte meningen att folk ska kunna se! haha, puss<3

URL: http://lifeofelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!