kvällen!

Kom prisis hem från ösbyskön. De va mysigt! De va jag och några..
Vi typ bara grillade och chillade (fan vilket onajs rim jag fick till...),  Sen måste jag erkäna att jag aldirg ätit en grilld marswelows, så de va fursta gången idag, och de va värkligen ogått ... Usch, men de ser så mysigt ut och fint är de, därför gör jag de ändå! ;)

jag åste berätta att jag känner mej sjukt glad just nu!, osäker på varför.. Kan de va för att jag fyler år på lördag? Eller kan de va för de fina vädret? eller kanske bara för de är sommalåv? Jag vet faktiskt inte rikigt. men de är sjukt skönt ju! Hopas de håller i sej läänge, :D

Aa bilderna iaf..


Allihopa ;)

Usch, men gud va mysigt de ser ut!

Denna gjorde vi upp utan tändväska, scaoterna nästa eller vad?

Catti och Hanna

Jag skulle ju kuna bli profsfotograf förfan, hahaha!

Haha, niclas, hendrik, hanna.

Aa, bara för å visa vad jag hade på mej...

Kärleksparet som jag å hannah smygfotade en del, mogna som vi är!

hannah och carro!

Ellis och niclas :)

Hannah och Carro!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!