Dagen!

Hejdär!
Jag sitter och typ kolar lite danskurser jag vill gå på i höst, shit jag har värkligne blivit ett litet freak! Mina kompisar, frmförallt tessan, har typ blivit sjukt trötta på mej för att jag hela tiden under denna veckan pratar om dans och bounce... Haha men jag förssår dom såklart, och jag låvar att snart kommer jag burja tänka på anat oxå :)

Idag då? Jo jag åkte in och dansade kockan 10 till klokan 3. Sen promenerade jag till mamma på jobet,  och hängde där lite.. sen ringde tessan och hon och vanda och svea va i stan så jag gick å mötte up dom och vi gick runt lite, blandanat till punktshop där jag köpte en bob marley tröja som jag läänge viljat ha! och sen drog vi en snabb donken, MUMS! Jag kände mej väkligen super snygg där jag gick runt i danskläder och typ minimala mängder smink.. super frächt värkligen! Men jag är glad ändå!

Nä nu ska jag strax äta och sen ska jag träffa sannapanna, höres hörni!
PUSS

Cola Erna med lunchen!


Och min FANTASTISKA (inte) bulgur salad. Usch!


Vanda och Svea på mc donalds.


Min nya!


Liiite äckligt...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!